LG mení stratégiu za účelom zvýšenia predaja svojich smartfónov. LG G7ka príde až neskôr

Zahranicní kolegovia priniesli informácie o zjavnom zmenenom pláne spoločnosti LG, ktoré sa rozhodlo odložiť predstavenie svojho vlajkového modelu LG G7 do polovice marca. Kórejská spoločnosť sa na poslednú chvíľu rozhodla zmeniť celú stratégiu svojej mobilnej divízie, aby nasmerovala mobilnú divíziu opäť k ziskovosti.

Generálny riaditeľ spoločnosť LG Electronics, Jo Seong-Jin, prezradil niekoľko veľmi zaujímavých informácií exkluzívne pre kórejské média. Keď sa novinári pýtali na predstavenie modelu LG G7, teda na predstavenie novej vlajkovej lodi od spoločnosti LG, generálny riaditeľ povedal, že spoločnosť odhalí svoje budúce telefóny až vtedy, kedy to bude potrebné a spoločnosť nechce robiť nevyhnutne oznámenie spolu s konkurenčnými spoločnosťami. Jo Seong-Jin taktiež povedal, že spoločnosť má plány pre udržanie chytrých smartfónov LG v móde prostredníctvom rôznych metód.

Generálny riaditeľ samozrejem nevyjadril nejaké finančné straty alebo celkovo finančnú situáciu mobilnej divízie spoločnosti LG ako dôvod pre zmenu stratégie. Namiesto toho prezradil, že je dobré si zachovať dobrú platformu dlhšiu dobu. Je tak dosť pravdepodobné, že sa LG rozhodlo počkať s predstavením svojich modelov aj preto, aby mohlo vychytať všetky muchy so svojimi smartfónmi a aspoň mierne udržať krok s konkurenciou. Pre spotrebiteľa je predsa zaujíamvejšie kúpenie produktu, ktorý je predstavený napríklad v marci, než v januári. Získa tým pocit novších technológií, nehovoriac o tom, ak bude tento produkt predstavený spolu s konkurenčnými produktmi.

Spoločnosti LG určite držíme palce. LG je jedna zo spoločností, ktorá už dávno prinášala v mobilnom segmente veľmi zaujímavé smartfóny. Môžeme si spomenúť na LG G3 s QHD displejom prvým na svete vôbec v mobilnom segmente, ale aj taktiež na netradične umiestnenie zadných tlačidiel. LG nám už dávno ukázalo, že vie robiť kvalitné a zaujímavé produkty, avšak potrebuje oživenie hlavne pre Európu, kde je obrovská konkurencia a spoločnosť tu za posledné roky zaznamenala výraznejší pokles predaja svojich modelov. To ale neznamená, že sa LG nemôže dostať opäť vyššie. Na západe sú totiž také LG smartfóny predávané oveľa lepšie ako u nás, kým tu je skôr viac rozšírený iPhone alebo Samsung.

KOMENTÁRE

Pokračovaním na webe súhlasite s používaním súborov cookies. viac informácií

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close